Tuesday, February 24, 2009

What a tiring day !

Helo kengkawan sume .. Pakabarnya ? Sihat ? Alhamdulilah ... Kelmarin NBD telah menyambut hari kebangsaannya yang ke 25 , seronok tak ? Memang happening kan ? Kan ? Kan ? *kes majal jua si Amal ane *.*'!| * anyhows , berbalik pada topik kita , hari ini memang amat dan teramat sangat meletihkan , lenguh kaki saya dibuatnya , Huh ! Knp ? Ada lah crita nya tew ~


sbnrnya ceritanya begini , tadi lepas balik sekolah , saya bersiap siap untuk berangkat lagi sekali ke sekolah sbb kitaorang ada science club meeting dan pada waktu itu ada seseorang mencalon nama saya , saya dan kengkawan yang kena calonkan terpaksa berdiri di depan bermula sesi voting hinggalah habis waktu meeting kitaorang yg memakan masa 30 minit , memang takde ape waktu itew , belum lenguh lgy , tapi sblum kita into detail story saya nie , saya ingin mengucapkan tahniah kpd ex-co members science club SMSBT 2009

- Madelyn (form 4sci2)
- Ashy Anil (form 4sci3)
- Amal Kasibah (form 3D)(wh ! Saya lah *perasan!Uhukz*)
- Ummi Amirah(form 5E)
- Nur Rafhannah (form3D)

and kalau saya ada salah buat nama atau kelas , sepuluh jari ku susun dan memohon maaf pada kalian .

Right , now , for more details of my story . Iyatah lps science club meeting ato , me , fuko , mai and raf bejalan kaki ke kompleks sukan dengan terik dan panas cahaya mata hari sekali melenguh kan kaki kami , skalinya ... Bila sampai , ada urg pakai main futsal , nda apa , kami tukar baju dulu and then keluar ke arah pdg tenis n main badminton d sana dbwh terik matahari , huh ! Tapi , malang itu sungguh berbau , ada angin yg meniup wah ! Tepaksa kami jln kaki balik ke skulh dbwh terik matahari ... Kesian kan ? Belum lagi sampai 5 minit kami main d sana wah ! N then udh sampai rumah bdn ku abis sangal sana sini , limpang ku tarus atas sofa , tapi ngam aku kn tetidur , kana suruh mandi , bdn ku kembali segar . Tapi , oh tidak ! Lupa bwt hw maths n history and tyme ku kn memgupdate ane baru th kan siap ... Huh !


Nah ... Panjang kan story qu hari ane ? Kisah benar kali ah ! Nge3e3e...

No comments:

Post a Comment