Saturday, July 4, 2009

tagged on facebook

We need to answer this in full Bahasa Melayu. So, this is it! :P

1. Bekas kekasih saya adalah :
- rahsiah

2. Saya sedang mendengar :
- amah dan ibu saya membebel

3. Mungkin saya patut:
- pergi ke Seoul Korea bersama awak! :P

4. Saya suka :
- aiskrim

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- bagai darah daging ku

6.Saya tak paham :
- kenapa awak bertanya soalan kepada saya -.-'


7.Saya kehilangan :
- teka sendiri malas aku nak jawab -.-"

8.Ramai yang berkata :
- saya semakin hari semakin gemuk -.-"


9.Makna nama saya :
- ialah harapan! :D

10.Cinta itu adalah :
- buta dan tidak dapat dilihat oleh mata kasar akan tetapi boleh dilihat dari mata hati

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- membuat sesuatu? :0


12.Saya akan cuba :
- menjawab soalan ini dengan secepat mungkin


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- kekal?

14.Telefon bimbit saya :
- sedang tidur lena di kerusi kecilnya ;p

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- saya bangun lah

16.Saya paling meluat apabila :
- seseorang itu menyampah

17.Pesta/Parti adalah :
- partai/petai

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- kucing !!! (Y)

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
-zaman remaja

20.Hari ini :
- terlampau banyak dugaan

21.Malam ini saya akan :
- tidur seperti seorang puteri gunung ledang

22.Esok pula saya akan :
- pergi sekolah

23.Saya betul-betul inginkan :
- komputer riba & kamera yang baru

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- saya berkata "ku yakin aku boleh !"

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- sangat menyeronokkan

26.Makanan Barat atau Jepun :
- makanan Brunei

27.Bilik yang terang atau gelap :
- hanyalah sekadar bilik

28.Makanan segera adalah :
- makanan yang tidak pernah sihat

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- get out of my room !

No comments:

Post a Comment